2016. augusztus 11., csütörtök

Kedvencek - július

Régóta terveztem ehhez hasonló bejegyzéseket készíteni, de mindig elbizonytalanodtam, vagy addig variáltam a kategóriákat, amíg teljesen összekuszálódott a dolog, ezért már a vázlatok sincsenek meg. De az a helyzet, hogy bár imádok olvasni, zenét hallgatni, filmet nézni, nem tudok ezekről írni. Próbálkoztam korábban, de egyszerűen nincs érzékem hozzá. Mesélni viszont nagyon szeretnék róluk, egy kicsit, csak rögzíteni és pár szót arról, miért tetszettek, és az ilyen típusú bejegyzések akár működhetnek is.


Olvasnivaló


Nagyjából tíz éve tartoztam magamnak egy olvasmánnyal, ez az olvasmány pedig Mary Shelley remekműve, a Frankenstein, avagy a modern Prométheusz. Azon kevés könyv között volt, amiket félbehagytam, és jó érzés volt törölni a nekik fenntartott molyos polcról. Fantasztikus élmény volt, folyton a művet átjáró bűntudaton és a felelősség kérdésén gondolkodtam, azt hiszem, nagyon sokat adott nekem, örülök, hogy nem hagytam annyiban.


Néznivaló



Gyerekkorom egyik meghatározó olvasmánya volt Az emlékek őre, és mikor megjelent a filmváltozat, tudtam, hogy látnom kell. Majd eldöntöttem, hogy nem akarom látni. Egyik nap viszont belefutottam a tévében, és rövid tépelődés után, végül nem kapcsoltam el. A minimálisan drámai vagy érzelmes pillanatokat jelentősen felnagyították, az igazán megrázóakat pedig ellágyították, mégis sikerült egy szép filmet lerakni az asztalra, tetszett.


Hallgatnivaló



Mindig kell, hogy legyen olyan szám a telefonomon, ami le tud nyugtatni, el tud lazítani, és az elmúlt egy hónapban ez a szám volt az. Kissé melankolikusabb hangulatba kerülök tőle, de hát a Sisters of Mercy már csak ilyen.


Majdcsak találok valami frappánsabb címet, de addig is, Nektek voltak kedvenceitek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése