2016. augusztus 8., hétfő

Nyaraltunk

Az, hogy nem fáj bejönni dolgozni szabi után, talán azt jelenti, hogy sikerült kipihennem magam. Tegnap még egy furcsa tudatállapotban voltam, de szerencsére sikerült Fehérvárról úgy hazaérni, hogy maradt a hétvégéből fél nap itthon is. A ma reggel csak annyiban különbözött más hétköznapoktól, hogy jegyet kellett vennem, mert otthon felejtettem az augusztusi bérletem, ami itt Pécsen indokolatlanul drága buli, de ez legyen a legkevesebb.

A kis nyaralásunk egyébként király volt, baromi jól éreztük magunkat a nagybátyáméknál. Ettünk, ittunk, főztünk, társasoztunk, bringáztunk, a gyerekek tök jó arcok voltak és az uram is jól elvolt a családdal, azt hiszem, nem lesz itt gond. Egyik nap sikerült egy egész komoly városnézést is beütemezni, Veszprém elképesztően szép arcát mutatta, vagy inkább én néztem most más szemmel, mint korábban... Eddig egyszer sem csináltam fotókat a városról, alig várom, hogy feldolgozzam a képeket. Gyerekkoromban nem szerettem odamenni, amolyan kötelező program volt, unatkoztam a nagyszüleimnél és rühelltem a temetőt látogatni, aztán kamaszkoromban valahogy lazult a helyzet, de onnantól, hogy nem volt muszáj elutaznom anyummal, nem is tettem. Most viszont nagyon élveztem az itt töltött időt, és a várost járva belegondoltam, mennyire klassz, hogy idővel és egy kis nyitottsággal el lehet engedni ezeket a rossz érzeteket. Az uram egyenesen imádta a helyet, teljesen odáig volt, és annyira jólesett együtt barangolni, többször kéne ilyesmit csinálnunk.


FEZEN meg... jó volt, persze kevésbé, mint lehetett volna, de úgy általában élveztem a légkört, jók voltak a koncertek, jó volt a társaság. A kezdeti sokk és sírógörcs után sikerült lenyugodnom, és ittunk annyit, hogy elnézzem a fesztiválnak, hogy épp finn goth 'n' rollra kellene sikoltozva ugrálnom. A hazautunk kissé nehézkes volt (a taxisok nincsenek felkészülve a megnövekedett igényekre) és azért utólag látok hibákat, néha borzalmas volt a hangosítás és nem szeretem, mikor ilyen rövidek a koncertek, de általában véve jó kis fesztiválnak tűnt, tetszettek a nagy terek, egyszer sem éreztem úgy, hogy nem férek el, pedig rockkoncerteken azért ez elő szokott fordulni. Egy helyi barátunknál aludtunk, király volt együtt fesztiválozni vele, ráadásul reggel sikerült összebarátkoznom az anyukájával, kaptunk sütit és azt mondta, szívesen lát minket jövőre is, szóval ha a program úgy alakul, akkor nem ez volt az utolsó FEZEN-ünk.

Még szerepelt a programban a balatonföldvári Teknőspark, ezt végül kihagytuk a brutális forgalom miatt, de bármikor be tudjuk pótolni, úgyhogy még ezzel együtt is elégedett vagyok a hetünkkel. Azért vicces, hogy ha nincs a The 69 Eyes bejelentve Fehérvárra, talán ez az egész út nem történik meg, erre... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése