2016. szeptember 11., vasárnap

Sunday Summary XXXV.

Ilyen is régebben volt a kelleténél :) ezen a hétvégén sikerült negatív alvási rekordot felállítanom, pénteken és szombaton is nagyon későn értem haza, ahhoz képest pedig rettenet korán ébredtem. Csak tudnám átvinni a hétköznapokba, úgy tudnak fájni a reggelek, hiába fekszem időben, bezzeg hétvégén simán kipattan a szemem akár fél hétkor is. Nagyon király volt egyébként, csak épp pihenni alig-alig sikerült. De legalább egy bejegyzést sikerült összekaparnom :)



♥ Voltunk évfordulós vacsin a Korhelyben. Imádom az évfordulós randijainkat, ez is remek volt. A miénk volt az egész étterem, fini volt a kaja, sokat beszélgettünk, majd sétáltunk. Egyszerű volt, mégis tökéletes.

♥ Felléptünk tegnap este Szigetváron, annyira jól éreztem magam, és ez azért különösen jó, mert a körülmények nem voltak az igaziak, és ez könnyen elrontja a színpadi élményt. De nem most :)


♥ Első hét az egyetemen - bele fogok gebedni ebbe a félévbe, de nagyon várom, hogy belevessem magam.


♥ Egyik reggel volt egy kis holtidőm, és kiültem az egyetem botanikus kertjébe reggelizni. Olyan békés, csendes és fényes volt, alkalomadtán elviszem a fényképezőgépemet.


♥ Összefutottam a melóhelyemen az egyik volt osztálytársammal és együtt ebédeltünk. Valahogy nem repített vissza a gimibe, nem éreztem tőle gyereknek magam, nagyon laza és közvetlen volt az egész, jól esett.


♥ Aznap este egy koncerten összefutottam az egyik volt barátommal is :) ez már kicsit furcsább volt, de meglepően kényelmesen elbeszélgettünk, örültem neki.


♥ Csaptam egy kis ámokfutást a Csinos Presszó garázsvásárán, ahonnan hazajött velem többek között egy kapucnis télikabát egy ezresért, meg egy 90 millis eredeti Alien parfüm kb tizedáron, őrület.


♥ Sikerült megjavíttatni az egyik táskámat, úgy örülök, szeretem és nincs meg régóta, nem szívesen váltam volna meg tőle. Meg kell tanulnom nem túlpakolni a táskáimat, de úgy fest, jobban fogja most bírni, nagyon jó munkát végzett a cipész.

♥ Darálom a hétvégén a Shadowhunters első évadát, és egészen jó, a filmnél mindenképpen jobb. Egyelőre nem hozta meg a kedvem a könyvsorozathoz, de a következő évadokra mindenképpen maradok, aztán ki tudja.



Milyen volt a Ti hetetek?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon pozitív, hogy semmi sem tudta elrontani a fellépéseteket. :) Mi történt egyébként?
    Az évfordulótok alkalmából pedig gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen ^^

    Kissé kaotikus volt a szervezés, több mint félórát csúsztunk, és mikor be akartuk készíteni a váltás ruháinkat a színpad melletti öltözőbe, kiderült, hogy oda aztán nem fogjuk, mert az oda vezető folyosót telepakolták a pincérek, a színpadra lépés előtt gyakorlatilag mindenhol útban voltunk :) Magán a színpadon meg reflektorok világítottak oldalról, csak úgy tolták a meleget. Ahogy szembefordultunk egymással egy ponton, láttam, hogyan fénylik a többiek összes fedetlen bőrfelülete, és éreztem, hogy kb ugyanúgy nézhetek ki én is :D
    Egyébként tökéletes körülmények csak azokon a rendezvényeken vannak, amiket mi szervezünk, de változó, mennyire tudok alkalmazkodni, túllépni rajtuk. Tegnap valahogy nagyon jó formában voltam :)

    Ja, és a kesztyűm beleakadt az övembe és nem sikerült egy mozdulattal kirántanom, muszáj volt a másik kezemmel odanyúlnom és szétműteni, csodálatosan nézhetett ki :D

    VálaszTörlés