2016. október 27., csütörtök

Jelenleg se tévé, se net nincs otthon... egészen érdekes tapasztalat így elszeparálódni. Lemondtuk az előző szolgáltatáscsomagot, és csak szerdán kötik be az újat. Igazából az elszeparálódás talán nem a legjobb szó, a nap felében gép előtt ülök, és amúgy is sokat jövök-megyek a héten, szóval szinte alig érint, és annyira berántott a Dűne, hogy nem is igazán van ingerenciám az olvasáson kívül más szabadidős tevékenységre. Viszont tud fájni, amikor mégis valami mást csinálnék, amikor leülnék varrogatni és nem tudok betenni hozzá egy sorozatepizódot, vagy jól jönne a tévé háttérzajnak a reggeli félkómás készülődésben, vagy ha nem is tervezek játszani, de azért belogolnék, hogy lezavarjam a napi küldetéseket (két arany jár értük, össze sem számolom, mekkora veszteség ez az egy hét :D). Igyekszem kiélvezni a dolog áldásos hatásait, az nagyon jót tesz, hogy nem tévére alszom el, erről már jó ideje szerettem volna leszokni, és most talán menni fog :)

2 megjegyzés:

  1. Mi átmeneti lakóhelyünkön voltunk három hónapig tv és net nélkül, összehozta az egész családot...xD
    Illetve a net nagyon hiányzott, mert a három hónap novembertől februárig tartott, és vizsgaidőszakban jó lett volna, ha le tudom szedni a vizsgaanyagot, amit a tanárok e-mailben küldtek át...x'D

    Egyébként az én tv-m már vagy két éve nem volt bekapcsolva - egyrészt rossz a távirányító, másrészt semmi értelmeset nem adnak benne, alig van csatornám (alap előfizu) - illetve tavaly októberben költöztünk ki a régi házból, azóta bedugva sincs...xD
    És rájöttem, hogy egyáltalán nem hiányzik...én is mindig háttérzajnak használtam csak, pl mikor takarítottam, vagy zoknit párosítottam, vagy ilyesmi, de úgy két hónap után nem zavart már a hiánya. Meg most egyre több ismerősöm válik meg a tv-jétől amúgy - vagyis tanárom is, barátok közül is...Kicsit sajnálnám, ha a "tv vége" lenne ez a korszak - én sajnáltam a VHS kazi-korszak végét is, és a CD-ken se tettem még túl magam teljesen (a veterán kocsik iránti rajongásomról nem beszélve xD).

    A tv-alvás leszokáshoz szurkolok! :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, anyum direkt úgy időzítette a dolgot, hogy se a kurzusfelvételbe, se a vizsgaidőszakba ne essen bele, nyilván megoldja az ember máshogy, ha muszáj, de azért nagyon nem mindegy ilyenkor.

      Én szeretek tévézni, bár én is olyan retronak érzem már lassan, mint a kazettás magnót meg a VHS-t :D értelme sajnos egyre kevesebb van, mostanában én is kevesebbet kapcsolom be, és most is egész jól megvagyok... szóval ja, lehet, hogy ideje haladnunk a korral és elengednünk :D

      Köszönöm, az elmúlt pár nap rendben volt, bizakodó vagyok. Azért már szóltam a páromnak, hogy ne engedjen majd visszaesni :)

      Törlés