2016. október 14., péntek

Kedvencek - szeptember

A rendszeres bejegyzéseknél látszik, mennyire eszeveszett gyorsan megy az idő...

Olvasnivaló


Bár nem fejeztem be (novelláskötetekkel, antológiákkal mindig sokáig elvagyok), a Főnix Könyvműhely Pokoli teremtmények, ördögi szerkezetek kötetét említeném meg itt. A steampunk világa nem volt ismeretlen számomra, de nem nagyon olvastam még a műfajban, ezért is szerettem volna annyira ezt a könyvet. Ezért, illetve Imre Viktória Anna novellájáért. Most sem okozott csalódást, ahogy azok a felkapott szerzők sem, akiktől idegenkedtem kicsit (Viven Holloway, Benyák Zoltán, A.M.Aranth), kimondottan élveztem az írásaikat, Holloway felvezető novellája után fel is került a Végtelen horizont a karácsonyi kívánságlistámra. A kötetre ráfért volna még egy kör korrektúrázás, de egyébként a szerkesztés is nagyon rendben van.

Néznivaló

A Marvelnek állítólag nagyon jól áll az új sorozataival felvett sötétebb stílus, és a Daredevilt nézve én is hajlamos vagyok így gondolni. Emlékszem, hogy az első hírek után nem nagyon bíztam a főszereplőben, de elég volt néhány jelenet, hogy eloszoljanak a kételyeim. Az első évad azonnal beszippantott, két nap alatt bedaráltuk, a másodikkal kicsit lassabban haladunk, de nagyon jó ez is, kíváncsi vagyok, mi sül ki a végére. Már kaptunk egy utalást Jessica Jonesra, a páromat sajnos nem érdekli, de ha végeztünk az évaddal, nekiállok, kellenek úgyis egyedülnézős sorozatok.



Hallgatnivaló

Még augusztus végén volt Pécsen egy hagyományőrző fesztivál, aminek a keretében ingyenes koncertet adott a Dalriada. Nem mintha nem hallottam volna őket a FEZEN-en, de ezt ki nem hagytam volna, első sorból ugráltam végig, hatalmas koncert volt. Utána szeptemberben szinte folyamatosan Dalriadát hallgattam, és fel is fedeztem néhány dalt, amik valamiért eddig elkerülték a figyelmemet, többek között ezt. Feláll tőle a szőr a hátamon.



Mik voltak a Ti kedvenceitek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése