2016. október 2., vasárnap

Sunday Summary XXXVI.

Kétnapos önvédelmi tréningen túl, (egyelőre) vörös véraláfutásokkal és komoly izomlázzal küzdve írok nektek, szerencsére az ujjaim rendben vannak, bár a tenyeremet is eléggé megszorongatták :)



♥ A tréning elképesztően jó, nagyon hasznos és élménygazdag volt, megpróbálom majd összeszedni a gondolataimat róla.

♥ Jövő héten költözünk az irodából. Sokáig húzódott, de kedden végre átcuccolunk az egyetemi vezetés épületébe.

♥ Voltam hospitálni, és rá kellett jönnöm, hogy imádok hospitálni. Feltölt, motivál, emellett nagyon-nagyon hasznos, élvezem.

♥ Pénteken volt egy hivatalos megjelenésünk a kollégákkal, ami a kötelezők után spontán sörözésbe torkollott, szeretem az ilyet.

♥ Imádom a vízjelező programot, amit használok, sajnos már csak pár napig tart a pro verzió, és szinte biztos, hogy a kedvenc funkcióim fognak eltűnni utána, de még reménykedek.

♥ Belezúgtam egy okostelefonba. Egy kütyübe, én. Beszarás.

♥ Teljesen rákattantam a gótikus irodalomra, na nem először, de most teljes átéléssel lubickolok benne.

♥ Szereztem a Dm-ben sminktárolót, olyan jó, most már elég frankón néz ki a sminkes polc, lehet, hogy bemutatom egyszer.


Milyen volt a Ti hetetek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése