2016. október 23., vasárnap

Sunday Summary XXXVII.

Hosszú hét volt ez, főleg a péntek-szombati tömbösített órám miatt, mégis alig emlékszem, mi történt. Ez is a tömbösített óra miatt lehet. Leginkább amúgy ezzel a képpel tudnám jellemezni:


Kezdünk összecsiszolódni a telefonommal, elég nehéz megállni, hogy állandóan nyomogassam.

♥ Rá fogok kattanni az Instagramra, érzem. Főleg, ha megtanulom rendesen használni a kamerát.

♥ Sikerült itthon kicsit rendezni az ékszereimet, így már nem köszön vissza minden polcon egy-egy ékszeres pitli.


♥ Aminek köszönhetően a sminkes polc is normálisabban néz ki, nem mintha mindez a szoba összképén bármit javítana, de jól esik.

♥ És így elférnek az új, creepy dísztárgyaim, Halloween apropóján sikerült jól bevásárolni, szinte a tavalyi kihagyást is bepótoltam.


♥ A Lidlből két harisnya is hazajött, egy csontvázas (a láb csontjait lekövető mintájú) és egy diszkrétebb pókos, imádat.

♥ Voltam az irodánk által szervezett interaktív előadáson, egy csomó technikát tanultunk, ami segít tudatosan létezni, néhányat azóta is gyakorlok, remélem, szokássá is válik, mert azt már látom, hova vezethetnek.


♥ Teljesen beszippantott az ősz, nem is tudom, mikor élveztem így utoljára az esőt és a ködöt. És a mókusok is előbújtak az egyetem botanikus kertjében.


♥ Ez a hajolaj és ez a hajspray, mintha újjászületett volna a sörényem, komolyan.

♥ Ma este elkezdtem olvasni A Dűnét, 120 oldal úgy csúszott le, mintha nem lenne holnap.


Odaát mi minden történt, csapott más is halloweeni ámokfutást az üzletekben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése