2016. november 29., kedd

Mókás dolgok az irodában #7

Na, azért csak akad itt is említésre méltó dolog, bár ez most mentes a cinizmustól :)
Az elmúlt hetekben ugyanis ketten is megdicsérték a télikabátomat. Vannak szövetkabátjaim is, de télen leginkább egy bélelt, hosszú bőrkabátot hordok, imádom, már kb. 8 éve megvan. Kezd látszani rajta a kor, és rájöttem az elmúlt szezonokban, hogy nem tudom bármihez felvenni, de idén valahogy újra és újra beleszeretek :) Másoknak viszont nem szokott feltűnni, hogy mennyire király, szóval nagyon kellemes élmény volt, amikor pár hete az egyik kolléganő a folyosóról megdicsérte. Azt mondta, komoly és elegáns, nem gondoltam volna, valahogy nem tűnt az ízlésébe vágónak, de eszerint mégis :) a másik alkalommal az egyetemi újság fotósa dicsérte meg, rajta nem lepődtem meg különösebben, de mégiscsak fotós, legyezgeti az ember lelkét, ha feltűnik valami az Ő szemének.

Azt is bírom, mikor valaki, akivel közvetlenebb kapcsolatban vagyok, feketében van és megszólít a konyhában vagy a liftben, hogy összeöltöztünk :) mindig az válaszolom, hogy velem könnyű összeöltözni.

2 megjegyzés:

  1. Nekem a piros majdnem térdig érő kabátom csak a Mikulás becenevet hozta...x'D

    Egyébként milyen jó is az, ha van egy 'orok' darabja az embernek...rajtam minden tönkremegy elég gyorsan...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A piros egy kockázatos szín :D :D
      Igen, szeretem az ilyeneket nagyon. Nehéz sajnos kifogni. Pedig még kencéknél is az a legjobb, mikor visszagondolsz, hogy mióta vásárolod már újra az adott terméket :)

      Törlés