2016. november 13., vasárnap

Sunday Summary XXXVIII.

Volt már jobb hetem... de volt már rosszabb is. Elkezdtük tervezni a karácsonyt, muszáj, bármennyire is korán van még. Elképzelni nem tudom, hogyan fogjuk összehozni, de az ajándékötletek legalább már megvannak :)
Képnek hadd szúrjam be a kedvencemet Trump megválasztásával kapcsolatban:


♥ Regisztráltam Aliexpressre. Nem vagyok ám elámulva a választéktól és az áraktól, kicsit sem. A végén még Ebayezni is fogok.

♥ Egyik ismerősöm (még rockerek.hu-ról ismerem o.o) megkért, hogy gyakorolhassa rajtam a portréfotózást. Nincsenek modell ambícióim vagy hajlamaim, de nagyon kéne gyakorolnom, hogy milyen fejjel nézek ki jól fotókon, szóval win-win.

♥ Rekordalacsonyságú telefonszámlákat produkálok, jó lenne rájönni, hogy csinálom, de egyelőre csak örülök neki.

♥ A főnököm ígért nekem egy fánkot egy korábbi szívességért cserébe, és egyik nap bent várt az íróasztalomon, amikor beértem. Mármint a fánk, nem a főnököm.

♥ Flamenco fúziós koreográfiát tanulunk, és annyira jó *.*

♥ Egy másik új koreónkhoz pedig pompomos övet fogunk húzni, alig várom, hogy kész legyek vele.

♥ Voltam megint iskolában tanácsadni :) és jövő héten lesz majd önálló, hatvanperces tanácsadásom is, nagyon izgulok miatta, de ez valami király dolog.

♥ Barátokkal közösen főzős, forralt borozós, filmnézős szombat este - egyszerre volt laza, felszabadult és döbbenetesen kulturált és felnőttes, nagyon jól éreztem magam.


Hát a Ti hetetek? Milyen volt? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése