2016. december 8., csütörtök

Kedvencek - november

Olvasnivaló



Novemberben nagyrészt egy Delfin-könyvvel próbálkoztam, sosem olvastam azelőtt Delfin-könyvet, és valahogy ez sem talált a szívem közepébe, de majdcsak a végére jutok. Viszont mivel nem okozott akkora örömet az olvasása, úgy döntöttem, rám fér valami mellé, és egyik nap bedobtam a táskámba a Hegylakót. Bár sok infót nem találtam, nekem úgy tűnik, ez is azon filmes könyvek táborát erősíti, amik a forgatókönyv alapján készülnek, és mivel az Alien első és második része nagyon tetszett ebben a formában, ebben is bizakodtam. A párbeszédek és a megfogalmazás néhol hagy maga után kívánnivalót, (ez éppen a fordításból is adódhat), de a történet olyan, amilyennek lennie kell, és Queen számok mennek tőle a fejemben.


Néznivaló



Mindig kettős érzésekkel viszonyulok a történelmi témájú filmekhez, sokáig nem néztem meg ezt sem, pedig több ismerősöm dicsérte. Reméltem, hogy Rachel Weisz tényleg olyan jó benne, mint ahogy magasztalták nekem, és igen. Már miatta megérte megnézni, Alexandriai Hüpatia alakja méltó alakítást kapott, és maga a film egy nagyon is jellemző képet fest az emberi természetről.


Hallgatnivaló


Szinte egész novemberben Leaves' Eyes ment a lejátszómon, elsősorban a Meredead album. Valahogy ez ragadott most magával. Még nem tudtam rávenni magam, hogy meghallgassam az újabb dalokat Elinával, nem akarok elzárkózni, biztos jó lesz, és nem is tudom, mit vagyok így fennakadva, max hallgatom a régi albumokat, ha nem tetszik az új irány... de valahogy mégis nehezen békülök ki a váltással.


Ti jöttök, mik voltak a kedvenceitek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése