2016. december 5., hétfő

Sunday Summary XXXIX.

Csakazértis megosztom ma :)


♥ Fantasztikus fellépést produkáltunk pénteken, nagyobb önálló est volt és annyira jól éreztem magam a színpadon, meg előtte, a színfalak mögött és az oldalajtón lesve a többi csoportot, hogy azt el nem tudom mondani.

♥ Eljött a főnököm is megnézni, Ő is táncol és mindig mesélünk egymásnak a táncos élményeinkről. Régóta szeretett volna már látni, és szívmelengető érzés volt megpillantani, mikor befutott.

♥ Ma az irodában is halálra dicsért a többiek előtt.

♥ Múlt kedden összesen ketten voltunk az egyik szemináriumon, a tanárral együtt, és amikor kiszaladt valami fontosért az irodájába, visszatért két csésze kávéval. El se akartam hinni.

♥ Az elmúlt két hétben háromszor is voltam tanácsadni, hol középiskolákban, hol nyílt napokon (a napokban is megyek), és annyira jó, nem mondom, néha fárasztó, de nagyon megéri.

♥ Az egyik gimiben különösen jól éreztem magam, utána beszéltem pár szót az ofőjükkel, és néhány diák még odajött dumálgatni, komolyan, tudtam volna még maradni.

♥ Megjött az uracskám ajándéka, lassan a Braun hivatalos támogatói lehetnénk.

♥ A hétvégén dolgoztam süthető gyurmával és elsőre egész jól ment. Nem leszek a fimózás bajnoka, apróbb mütyüröket biztosan nem tudnék megcsinálni, de nagyobb dolgokhoz jó lesz ez még, örülök, hogy kipróbáltam.

♥ Még csak az első részt láttam, de az új Gilmore Girls nagyon király *.*

És ez a hét is elég jónak ígérkezik, remélem, a tiétek is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése