2016. december 12., hétfő

Wishlist - karácsony 2016.

Mivel már igen régen volt kívánságlistás bejegyzés, és karácsony közeledtével egyébként is szoktam ilyet összeállítani, gondoltam, ideje megírni az újabb válogatást, javarészt persze magamnak, de hátha mást is érdekel :)
Van a listában olyasmi, ami várhatóan tényleg ott lapul majd a fa alatt és van, ami az utána következő időszakban kerülhet beszerzésre.

Ebook olvasó
Ez már meg is érkezett az uramhoz. Az ok, amiért úgy döntöttem, nyitok az E-könyvek felé, egészen prózai - nem férek el. Több könyvespolc sem fér el. És én az a típus vagyok, aki beszerzi, ami érdekli és imád leárazásokon meg antikváriumokban mazsolázni... Mivel kicsi az esély arra, hogy a jövőben egy komplett könyvtárszobám legyen, ideje megtanulnom ellenállni a kísértésnek és csak olyan példányokat beszerezni hagyományos formátumban, amik különlegesek és tényleg fontos, hogy a polcon is legyenek. Furcsa lesz...
Nagyon sokáig tartott, amíg kitaláltam, milyet szeretnék, a Kindle eléggé túlértékeltnek tűnik számomra (a megfizethető darabjaik legalábbis), és szerettem volna valamilyen magyar gyártmányt, a tesztek ígéretesnek is tűntek, de valahogy nem éreztem a szikrát. Végül a specifikációja alapján egy Onyx darab lett a nyertes, a kedves szerint teljesen rendben van, kíváncsi leszek, megfelel-e a várakozásoknak.




Bőrönd
Kimondottan a fellépéseimhez szeretnék egy kisebbet, mert elegem van abból, hogy málhás csacsiként megyek mindenhova, ugyanis ha szoknyát is viszek - márpedig általában viszek -, már nem férek el egy táskában. Anélkül még csak-csak, de úgy is az szokott lenni, hogy egy táskában a tánccuccom, egy másikban az egyéb személyes holmik, és az innivaló jó eséllyel a kezemben marad... Korcsolyázó korszakomban jól elvoltam a többtáskás megoldással, gyerekként több értelme is volt külön táskákba elosztani a cuccokat, mint egy mozdíthatatlanul nehéz bőröndbe zsúfolni, de most valahogy az agyamra megy. Mindenképp beruházok rá, amint tudok.

Övtáska túrákhoz

Ez is csalás, apummal közösen már választottunk egyet. Rövidebb túrákon sokszor feleslegesnek bizonyul a hátizsák, ha pedig mégis kellene, egy övtáska mellé elég egy kisebb, amitől nem fájdul meg egy órán belül a hátam. Ugyanis tipikus nő vagyok, addig pakolok egy táskát, amíg a mérete engedi, és ez túrán nem buli. Ami miatt szintén szerettem volna egyet, az az, hogy a hátizsákomból baromi kényelmetlen előszedegetni az innivalót (meg kb bármit), és észrevettem magamon, hogy keveset is iszok emiatt. Nagyon klassz darabot választottunk, alig várom, hogy felavassam.

Bőr balettpapucs
Erről a beruházásról régóta ábrándozom, az egyik táncos csapattársamén láttam, hogy mennyivel jobban bírja a strapát, mint a sima vászon papucsok, amik jó, ha másfél évig kitartanak. Épp ezért, az övéhez hasonlót néztem ki, szigorúan véve nem is balettpapucs, inkább tornapapucs, az általam kinézett pedig egész konkrétan jazz cipő. A lényeg, hogy nem csepptalpú, mint a balettpapucsok, hanem teljes bőr talpa van. Kíváncsi leszek :)



Fűzős bokacsizma
Találtam egyet jófogáson, nagyjából két hétig bírta, cafatokban hullik róla a műbőr borítás... nem jöhet be minden másodkézből vásárlás. Bosszant a dolog, nem csak a pénzkidobás miatt, hanem mert tökéletes volt, a sarka, a fazonja, a cipzár az oldalán... épp nem bővelkednek az üzletek nekem tetsző darabokban, de ki tudja, mit hoznak majd a leárazások.

És persze, a szokásokhoz híven néhány könyv (amiket tényleg a polcomon akarok tudni), de majd meglátjuk :)


Mik vannak a Ti listátokon? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése