2017. január 22., vasárnap

Sunday Summary - Educatio edition

A tavalyihoz hasonlóan ismét Pesten jártunk az Educatio oktatási kiállításon. Idén valahogy jobban bejött, mint tavaly vagy anno négy éve, változatosabb volt számomra és nem is fárasztott ki úgy, mint korábban. Nem mellesleg tök jó buli volt.


♥ Több helyről hallottuk vissza, hogy a PTE standja a legjobb, nálunk van a leglazább hangulat és a legkirályabb ajándéktárgyak.

♥ A csapat tényleg fantasztikus volt, a mi irodánk, a saját és a karok hallgatói munkatársai, valahogy idén minden gördülékenyen ment, klasszul és hatékonyan együtt tudtunk működni.

♥ A kiállítás előtti utolsó pillanatokban még be kellett szerezni néhány dekorációs elemet a standhoz (lampionokat, jövőre tuti koppintják majd mások), ezt kettesben intéztük a főnökömmel és szeretek vele kettesben ügyintézni.

♥ Az egyik kollégámmal lyukat beszéltünk néhány pesti hasába, hogy jöjjenek Pécsre. És szerintem sikerült is meggyőzni Őket... nem csodálom, hogy a kollégám sportot űz ebből.

♥ Egész nap ment a zene nálunk, és nem mondom, minden alkalommal, mikor automatikusan elkezdtem Punnany-t vagy Halott Pénzt énekelni, éreztem, hogy egy kis részem meghal, de ez akkor is nagyon kellett. És utolsó nap azért egy kis rock is belefért.

♥ Ha már rock, a szállodában lehet fogni egy német rockrádiót, képzelhetitek, mi ment nálam, mikor a szobatársam nem volt "otthon".

♥ Na nem mintha én annyit tartózkodtam volna a szobámban, minden estére jutott valami a szűkebb bandával vagy a kari munkatársakkal, szigorúan a csapatépítés jegyében.

♥ Fel is fedeztünk egy tök jó helyet a városban (Hétker Pub), üdítő volt emberi árakkal találkozni, szinte vetekedett a pécsi szinttel és nagyon bejött az atmoszférája.

♥ Tartottunk pályaorientációs tanácsadásokat, többek között én is :) és annyira hálás volt, nagyszerű diákokkal találkoztam, minden nap feltöltött, komolyan mondom, többet kapok tőlük, mint Ők tőlem.

♥ Talán ezért sem volt olyan fárasztó, volt tanácsadás, volt pultos munka, meg egy kis háttérmeló, egészen más volt így, mint amikor egész nap csak beszéltem és beszéltem.

♥ Az meg már a ráadás, hogy a szállásunkon van szauna, az egésznapi munka után receptre írnám fel minden egyes kiállítónak.

♥ Ja, és hazafelé azon a buszon ültem, amit partyjárattá nyilvánítottunk, zenével, sörrel, hangulattal.


Fura lesz holnap visszatérni az irodába :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése