2017. február 26., vasárnap

Sunday Summary XLI.

Baromi levert vagyok hetek óta, úgyhogy erre a pozitív élményösszegzésre már jó ideje szükségem lett volna... és persze ahhoz is levert voltam, hogy összeszedjem, na de most. És a reakcióm a dolgokra ez idő tájt :



♥ Visszataláltam a zabkásához és nekiálltam sós verziókkal kísérletezni, ettem jól megborsozva, füstölt sajttal, krémsajttal, tejföllel, isteni mindenhogy.

♥ Az uracskám egyik kollégája megosztotta velem az ebook gyűjteményét, a srác ízlése nagyon király, és így jó időre folyamatos az olvasmány utánpótlásom.

♥ És ebookot olvasni is király, sokkal többet is olvasok, mióta megvan a kütyü. Az olvasási élmény ugyanolyan, csak a körítés más, nem jobb, nem rosszabb, csak más, de élvezem minden előnyét.

♥ Volt két fellépésünk a múlt hétvégén, az egyiken egy jó nagyot bakiztam, de Bogi még meg is dicsért, hogy milyen jól kezeltem, utána pedig sikerült elhessegetnem a sötét gondolatokat és magabiztosan visszatérni a következő táncra, szóval összességében pozitív élménnyel jöttem haza. Bizarr :)

♥ Vettünk új hastáncos szoknyákat :) nem törzsi nagyszoknyák, hanem elegánsabb, dívás típusúak. Nagyon érdekes a szabás, csípőnél simul, de az esése és ahogy pörög, csodásan mutat, ráadásul vörös-fekete csipke, teljesen beleszerettem, mikor felpróbáltam az enyémet.

♥ A szoknyához egy új melltartó is dukál, el is kapott az ihlet tegnap, és csak azért nem készültem el vele, mert kell még egy-két apróság a rövidáruból.

♥ Meskán találtam egy olyan övtáskát, ami az egyik pántjával a derekat-csípőt, a másikkal az egyik combot fogja át és megcsináltattam magamnak sima feketében, valami elképesztően dög lett.

♥ Elkezdtem Witcher-könyveket olvasni, miért nem mondta senki, hogy ez ennyire jó?


Lesz ám majd rendes bejegyzés is, legalábbis néhány piszkozatig eljutottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése