2017. március 12., vasárnap

VR

Tegnap részem volt életem első virtual reality élményében. Az egyik ismerősöm ilyen programokkal dolgozik, és volt egy kis házibuli nála, ahol felajánlotta ezt délutáni programként. Egészen elképesztő, hogy már itt tartunk. Persze amiket kipróbáltunk, még viszonylag kezdetlegesek, és csak a szemüveg volt rajtunk, semmi kiegészítő, azokkal már-már ijesztő lett volna a komplexitása, így csak megdöbbentett. Össze sem hasonlítható egy 3D-s filmmel, 360 fokos a látószög, a külvilág szinte teljesen kizárható. A függőcsúszdás pályákon eszembe jutott, hogy ez az egész még durvább lenne állva, mert a székkel a fenekem alatt túlságosan biztonságosnak hatott. Alig mozdult az ember vagy adott ki bármiféle hangot, na de állva... Csináltunk videókat a reakcióinkról, még nem láttam, hogy festettem hullámvasutazás közben, de azt tudom, hogy majdnem sikítottam, úgy szédültem, liftezett a gyomrom, és néha úgy éreztem, hanyatt esek, és állati volt :D ráadásul egy havas, hegyi pályán voltam, alig álltam meg, hogy felemeljem a kezem a hópelyhekhez. Nem mondom, hogy kéne itthonra, ahhoz azért idegenkedek tőle, de így elbaromkodni, nagyon nagy volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése