2017. április 7., péntek

Belysium

Nézzétek el, ha összeszedetlen vagyok, de még most is nehéz elhinnem. Március 25-én részt vettünk a Belysium fesztiválon Budapesten, ahol táncjáték kategóriában elhoztuk a legjobb produkciónak járó nagydíjat :)


Összetett érzéseim vannak. Egyrészt, tudom, hogy megérdemeltük. Sokat dolgoztunk és szívünket-lelkünket beletettük a koreográfiába, és akkor az előadásba. Nagyszerű, hogy ezt elismerték. Nagyszerű volt magabiztosan kiállni és lenyűgözni a zsűrit. Ugyanakkor, nemigen tudtuk, mire számítsunk, hogy más hogy értelmezte a táncjátékot és mit visz, úgy mentünk a versenyre, hogy bármi is történjen, mi bulizunk egy jót. Én nem gondoltam erre az eshetőségre, ott volt persze picit a levegőben, de nem mondtuk ki. Csak miután letáncoltuk, az eredményeket hallgatva éreztem, hogy akár... akár :)


Ugyanakkor egész egyszerű is, egyszerűen jó. Fantasztikusan éreztük magunkat, átéltünk minden poént és mozdulatot, és bár végig remegtem az adrenalintól, annyira jelen voltam, jelen voltunk, és ezt a közönség és a zsűri is érezte. Ahogy kimondták a nevünket, abban benne volt, hogy nem volt kétséges a díj sorsa, és ez külön fantasztikus. Szavakat nem találtunk, percekig csak nevettünk. Aztán újra, és újra. És a visszajelzések, gratulációk, köszönetek, az a rengeteg öröm és az összetartozás élménye... jaj :)




A körülmények és a hangulat is páratlan volt. Tetszett a szervezés, sok segítő igyekezett elirányítani a fellépőket, általuk mindig tudtuk, hogy mikor hova kell mennünk, és volt színpadbejárás, ahol meg tudtuk nézni az összes beállást, térformaváltást, megnéztük magunknak a talajt, a világítást, és hogy milyen ijesztően közel ül a zsűri :) és nagyon barátságos volt az egész hangulata. A profi szólósokat nagyrészt volt szerencsém látni, már amennyit láttam néha az idegtől... elég változatos volt a felhozatal, volt raq sharki, saidi, iraki, bollywood, fúzió, és a zsűri igazán nyitott és jóindulatú volt. Az eredményhirdetések is valahogy annyira barátságos légkörben zajlottak, mintha egy nagy haflán lennénk, csak díjakkal. A saját kategóriánk táncai közül sajnos csak kettőt láttam, utána hátra kellett vonulnunk, pedig megnéztem volna a nimfás-faunos játékot is.


Kész van a videónk is, bár bevallom, még nem mertem megnézni... félek kicsit, hogy a nagy bolondozásban vajon mennyire voltam ügyes, technikás, szép. De majd elhessegetem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése